הרב מנת וברייטקופף: "לכל מריבה יש שני צדדים"

המהדורה המרכזית No Comments on הרב מנת וברייטקופף: "לכל מריבה יש שני צדדים"

הרב רפי מנת ושמעון ברייטקופף בפינת סיכום השבוע כמידי יום חמישי ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "מה שיותר מפחיד אותי מחוסר הוודאות זה המחלוקת הפנימית בתוכנו. כעת מתחילים שוב לחרחר ריב בתוכינו. הכי קל להאשים את האחר אבל אנחנו צריכים לבחון את עצמינו"

Anti-overhaul activists clash with Israeli police as they block Begin Road as they protest against the government's judicial overhaul, near the Israeli parliament in Jerusalem, on July 24, 2023. Photo by Noam Revkin Fenton/Flash90 *** Local Caption *** בגין כביש הפגנה ירושלים כנסת מפגינים כוחות
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פינת סיכום השבוע כמידי יום חמישי ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: שמעון ברייטקופף: "יש לנו חוסר וודאות כבר חודשיים וזה אחד האתגרים הכי קשים בתקופה הזו. מה שיותר מפחיד אותי זה המחלוקת הפנימית בתוכינו. בבית ראשון היה אחדות בעם ישראל ולכן גם כאשר היהודים חטאו הוא לא נחרב במשך המון שנים. כעת מתחילים שוב לחרחר ריב בתוכינו. הכי קל להאשים את האחר אבל אנחנו צריכים לבחון את עצמינו. בכל מריבה יש שני צדדים"

הרב רפי מנת: "יש ווארט מהסטייפלער, מה הטענה על המרגלים שאמרו ארץ אוכלת יושביה, הרי הם דיווחו כל מה שהם ראו, אלא שהם היו צריכים להבין מהבכי בהלוויות – שזה לא קורה הרבה. לצערינו אנחנו כבר מתרגלים לחללי צה"ל שנופלים בעזה".

האזינו



0 תגובות